Menu  |   Produkty  |   Založit účet  |   Podpora  |   Kontakt  |   Jste zde nový?

Zákaznická podpora

Informace a často kladené otázky o nás a
našem procesu objednávání



Tutoriály


Instrukce

Stáhněte informativní soubory ve formátu PDF, které pomohou s konkrétními technickými specifikacemi objednávání



FAQ

Klikněte na otázku, abyste viděli odpovědi, nebo pokud stále potřebujete podporu, jsme vám více než šťastni odpovědět na všechny vaše otázky. Kontaktní informace naleznete kliknutím na 'Kontaktujte nás' nebo 'Zákaznická podpora' na našem webu Klikněte zde.


- Obchodní podmínky

- Jaká je doba dodání?

- Chci objednat, ale zapomněl(a) jsem své heslo.

- Dostanu slevu, když objednám mnoho cedulí??

- I need to change my contact information, how do I do that?

- Převzal(a) jsem odpovědnost za objednávání cedulí a chci vědět, co jsme objednali dříve. Kde to mohu najít?

- Mohu získat vlastní heslo pro svůj firemní účet?

- Co mám dělat, když jsem ztratil(a) fakturu?

- Objevil(a) jsem chybu, kterou jsem udělal(a) na ceduli. Můžu ji přepracovat, nebo musím začít znovu?

- Mám dlouhý seznam cedulí v souboru Excel, existuje jednoduchý způsob, jak z tohoto seznamu objednat?

- Chci objednat plastové cedule, kovové cedule a označení kabelů najednou. Mohu je dostat ve stejném balení?

- Je možné použít plastové cedule venku?

- Chci objednat ceduli s naším logem, je to možné?